top of page

Rozhovor s p.p. Kiššom


Rozhodli sme sa, že pani bufetárku v tom nenecháme samú a skúsime „vyspovedať“ aj ďalšieho zamestnanca, v tomto prípade pána profesora Kišša , našej školy. Zároveň bude toto pre nás prieskumom informovanosti u ľudí, ktorí pôsobia na našom gymnáziu kratšie. Nakoniec vyspovedal pán profesor tak trochu aj nás.

Počuli ste už niečo o tom čomu sa vraví GAMburger? Nepočul som ešte.

Máte poňatie čo by to mohlo byť? Asi nejaký hamburger alebo kebab, čo sa vyrába teda čo sa vyrába alebo predáva na tomto gymnáziu, na tejto škole.

To nie.. Čo by mohlo mať na tejto škole dlhšiu tradíciu? Tak keď je nejaká Gamácka vianočka, že je to niečo vianočné, nejaká vianočná tradícia tejto školy, že sa tu robí nejaký program pre učiteľov. Vlastne študenti pre učiteľov. Tak tak isto je toto niečo také ako Gamácka vianočka. Neviem čoho by sa to mohlo týkať.

Áno, je to pre učiteľov, ale nielen pre nich... Je to pre širokú verejnosť?

Pre širokú verejnosť. Teda na našej škole. Čiže pre všetkých čo sú na našej škole. Kedy to býva alebo kde to je?

Bude to už čoskoro. Bola tam asi tak ročná, dvojročná prestávka. Ale teraz to znova rozbiehame. To je ples alebo čo?

Tak ples bude...Súvisí to s kultúrou a informáciami. Tak kde sa to robí?

Tu na štvrtom poschodí.

My máme 4 poschodia?

Nie. Na treťom teda. Budú tam pozvaní všetci?

Nie. Tam sa nepozýva, tam sa pozvete sami. Proste kto si to zoženie, ten to bude mať. Kto si čo zoženie?


Gamburger

Aha, akože vy chcete odo mňa odpoveď čo to je? Ja som vám hovoril, že najprv som si pod tým predstavil. Najprv som si predstavil to fastfoodové jedlo nejaké. Teraz keď sme sa dopracovali k tomu, že máte nejakú Gamácku vianočku takže to bude niečo podobné.

Tak povieme to teda? Áno, povedzte mi to.

Tak GAMburger je školský časopis. Pánovi profesorovi ďakujeme za jeho trpezlivosť a čas.

bottom of page